Ärende- eller avvikelsehantering

Ärende- och avvikelsehantering är en stor möjlighet till förbättring. Med enkel rapportering, effektiva flöden och bra uppföljning får ni full koll på läget.

Hur lång tid tar ett ärende egentligen? Och hur mycket tid lägger respektive avdelning på ärendehantering per år, vecka eller dag? Vi har lång erfarenhet och kan hjälpa er, vi vet vad som krävs och vad som fungerar helt enkelt.

Boka verksamhetsstöds-fika med Britt

Hör av dig berättar eller visar vi mer.

Tillbaka

Tack för din fikfrågan!

Vi skickar en bekräftelse till din e-postadress. Där hittar du även kontaktuppgifterna till din fika-date om du behöver komma ikontakt med hen innan mötet.

{{ contact.name }}
{{ contact.title }} Boka fika
{{ errorMsg }} {{ bookInfo.salesman.name }}. Gå tillbaka
  • {{ day.date }}
  • {{ day.day }}
Dina uppgifter
Fika med britt

Datum: {{ bookInfo.time.date }}

Tid: {{ bookInfo.time.start }} - {{ bookInfo.time.end }}

Rådgivare: {{ bookInfo.salesman.name }}

Plats: {{ bookInfo.salesman.address }}

Fördelar:

  • Enkel rapportering
  • Bra struktur
  • Användarvänligt
  • Översikt / Status
  • Enkel uppföljning
  • Tydlig ansvarsfördelning