Telefonilösningar för företag

Vi är återförsäljare till Telenor, Tele2 och Telia. Det innebär en rad fördelar för dig som företagskund, bland annat bättre upphandlade priser, du slipper stå i kö i butiker och du slipper upphandla avtalen själv. Dessutom kan vi jämföra operatörerna och komma fram till en för er, bästa lösning. 

Nu är den här! 

iPhone 11, 11 Pro & 11 Pro Max.

Vi helt operatörsoberoende och ni slipper förhandla och sköta era avtal själva. Lås oss vara er kontakt mot er operatör, ni behöver varken byta eller göra om er nuvarande lösning. Om ni trivs i den alltså. Som oberoende leverantör kan vi också hålla ett lägre pris till er med bättre upphandlade avtal.

Prisexempel

Ibland kan det vara svårt

...att veta vad man behöver hjälp med.
Då brukar vi presentera två alternativ:

I slutändan brukar de båda alternativen leda till samma mål. 

Telefoni som tjänst – Molnväxel och Abonnemang

 

Med telefoni som tjänst ger vi er bättre kontroll och möjlighet till tillgänglighet i flera kanaler, vilket innebär att du kan ge dina kunder just den service och upplevelse som de önskar, när som helst, var som helst, via valfri kanal och valfri enhet.

Vi har lösningar som gör att fler på företaget kan svara, oavsett var de befinner sig. Våra mest populära lösningar är dessutom molnbaserade, vilket betyder att ni inte behöver någon hårdvara. Smart helt enkelt.

Flexibelt och skalbart
Molnbaserat
Operatörsoberoende

Ibland är det svårt att veta vart man börjar.

  • Vad vill du prata om?

Molnväxel och Abonnemang

Vi har telefonilösningar till alla storlekar på bolag. Lägg telefonin hos någon som är bra på IT.

Boka webbmöte om telefoni

Vill du veta mer eller få webb-demo? Boka en tid i min kalender så berättar jag mer.

Tillbaka

Tack för din fikfrågan!

Vi skickar en bekräftelse till din e-postadress. Där hittar du även kontaktuppgifterna till din fika-date om du behöver komma i kontakt med hen innan mötet.

{{ contact.name }}
{{ contact.title }} Boka fika
{{ errorMsg }} {{ bookInfo.salesman.name }}. Gå tillbaka
  • {{ day.date }}
  • {{ day.day }}
Dina uppgifter
Fika med britt

Datum: {{ bookInfo.time.date }}

Tid: {{ bookInfo.time.start }} - {{ bookInfo.time.end }}

Rådgivare: {{ bookInfo.salesman.name }}

Plats: {{ bookInfo.salesman.address }}

Hur fungerar en molnväxel?

Med telefoni i molnet behöver ni aldrig fundera på om ni har en uppdaterad version eller rätt funktioner. Dessutom kan ni migrera in er till telefoni i molnet i er egen takt. Alla lösningar skräddarsys och vi har lösningar som hanterar samtliga kanaler, tillexempel kö-samtal, chatt, e-mail eller sociala medier. Det är precis så flexibelt som det låter.

Vad kostar en molnväxel?

Kostnaden är baserad på antal användare och hur stort ert företag är. Oftast sänker vi telefonikostnaderna för våra kunder och kan integrera fler funktioner, tillexempel chat, växelfunktion och flerkanalkommunikation. Tack vare våra bättre upphandlade avtal och operatörsoberoende kan vi få fram en billigare lösning.

Vad innebär telefonilösningar i molnet?

Telefoni som molntjänst innebär att du får större flexibilitet och kan enkelt växla upp eller ner antal användare. Du kan också ofta få ner dina telefonkostnader eftersom ni kan ringa genom ert egna nätverk. Det innebär också att vi tar ett totalansvar för drift, support och tjänsteinnehåll och du som kund betalar endast för de tjänster som ni väljer att använda.

Vad innebär det att ni är operatörsoberoende?

Massa fördelar. Vi kan hjälpa er att jämföra olika lösningar, upphandla bra avtal och sköta kontakten till er befintliga operatör. Det skapar också fler möjligheter, ni behöver inte byta lösning om ni trivs i den ni har idag, ni kan låta oss sköta kontakten med er befintliga operatör. Är ni dessutom kund till Britt inom andra områden inom IT blir det ännu enklare: En och samma väg in till supporten.

Hur fungerar support?

Vi tar det samlade ansvaret för samtliga delar av tjänsten och ni behöver inte fundera på olika supportnummer till olika leverantörer då alla delar hanteras av vår Servicedesk.

Kan man kombinera en ny lösning med den vi har idag?

Ni behöver inte göra alla förändringar omedelbart. Det går bra att migrera i er egen takt och bygga ihop er befintliga lösning med vår molntjänst. Vi arbetar med flera olika tekniska lösningar och kan bistå med teknisk kompetens runt detta.

Kan vi kombinera med O365?

Ja. Vi har flera olika tjänster där Office 365 och Skype for Business blir en del av er kommunikationslösning som innebär att det går att ringa vanliga samtal även utanför Skype samt kombinera det med andra funktioner som t ex integration med mobiltelefoner.

Vi vill bara flytta delar av vår lösning, främst för vår kundtjänst som tar emot många samtal, går det?

Ja. Vi har lösningar som hanterar samtliga kanaler t ex kö-samtal, chatt, e-post eller social media som t.ex Facebook. Tack vare att det är en molntjänst som är helt och hållet plattformsoberoende så kan ni behålla nuvarande lösning om ni vill. Fråga oss berättar vi mer.