Servicedesk Nivåer

Det är bara du som vet vilken typ av support du behöver för din verksamhet. Därför ger Britt dig frihet att välja.

Vi har lagt upp vår servicedesk så att du själv kan välja nivå.

Löpande, Brons, Silver eller Guld

Som standard erbjuder vi löpande support, men beroende på din verksamhet och ditt behov så kan du välja till utökad funktionalitet och tillgänglighet som är perfekt anpassade för ditt företag och dina behov. Frihet att välja helt enkelt.

Britts Servicedesk. Perfekt anpassat för ditt företags och dina användares unika behov:

Central servicedesk i Västerås
Firstline och secondline support
Avlastning och egen organisation
Support via telefon och mail
Fjärrstyrning av klient
Ärendehanteringsportal online
Tillgång till Britts tekniker
En kontaktpunkt kl 06-18 på vardagar
Dygnet-runt-support med utökat SLA

Boka servicedesk­fika med Britt

Vill du veta mer? VI svarar gärna på frågor eller funderingar om hur vi kan hjälpa er.

Christer Lövstav
Västerås Boka fika
Stefan Hellkvist
Försäljningschef Västerås Boka fika
Erik Hansson
Platschef Falun Boka fika

Våra olika Servicedesk nivåer