SLA (Service Level Agreements)

För att säkra dina krav på tillförlitlig och säker drift samt kommunikation så låter vi dig välja vilken servicenivå du vill ha.

Britt erbjuder fyra nivåer av serviceavtal

Hur snabb hjälp behöver du? 

Ett SLA, eller Service Level Agreement, är ett avtal av en överenskommen nivå av service och support som upprättats mellan dig som kund och Britt. SLA Standard ingår alltid som grund för alla våra driftavtal om inget annat avtalats förstås.

Sannolikheten att ett visst dataproblem är nytt är faktiskt inte så stor

Britt har en kunskapsbank där vi samlar all information om vårt arbete. Med hjälp av kunskapsbanken arbetar vi kostnadseffektivt och smidigt för att underlätta vardagen för dig. Vi har även ett effektivt ärendehanteringssystem som gör att ditt ärende hamnar hos rätt person med rätt kompetens vid rätt tidpunkt. Smart va?

Boka IT-drift som tjänst-fika med Britt

Vill du veta mer om vår SLA? Hör av dig berättar vi gärna mer.

Stefan Hellkvist
Försäljningschef Västerås Boka fika
Erik Hansson
Platschef Falun Boka fika

Service Level Agreements. Perfekt anpassade för ditt företags och dina användares unika behov:

SLA Standard

Vardagar 07:00-17:00

SLA Prio 80

Vardagar 06:00-22:00

SLA Prio 96

Vardagar 06:00-22:00, samt helger 09:00-17:00

SLA Prio 168

Dygnet runt, alla dagar, året runt.

Våra olika Servicedesk nivåer