First line support till Västerås. Gillar du Britt? Gillar Britt dig?

Britt är inget nytt IT-bolag. Vi har funnits sedan 1989. Vi har bara hittat ett namn som passar oss bättre. För ett tag sedan lyfte vi blicken, funderade, fick ovärderliga insikter om framtiden och valde att bli ett annorlunda IT-företag. Vårt mål är att vara IT-branschens roligaste arbetsplats med fokus på att få företag och organisationer att nå sin fulla potential. Vill du vara med på den resan? Vad bra! Kul att ses. Då kan det vara dig som Britt i Västerås behöver för att bli ännu bättre.

Är du genuint intresserad av teknik och att hjälpa andra människor? Vi söker dig som är en teknisk problemlösare till en av våra största kunders first line support.

Utvecklingsmöjligheterna för dig på Britt Sweden är goda och vi ser gärna att du har ambitioner att klättra då vi ofta lyfter personal internt.

Som first line support kommer du arbeta i ett team och via mail och telefon ta emot, prioritera och lösa olika ärenden i vårat ärendesystem. Du är i första hand själv ansvarig för hantering och eskalering av de ärenden du tar emot. Du kommer jobba med klientsupport mot kund i en Microsoftbaserad miljö. En vanlig dag jobbar du löpande med ärenden samtidigt som du sitter i telefon och tar emot nya. Dagarna är schemalagda så att du ska få en varierad arbetsdag.

Vi söker dig som

  • Gärna har en utbildning inom IT och är tekniskt intresserad.
  • Har social kompetens och tycker om att hjälpa andra människor.
  • Talar och skriver obehindrat svenska och engelska då båda språken förekommer.

Känns det som vi har nått på gång här? I så fall tycker vi att du ska skicka ett meddelande till oss på: jobb@britt.se

Vi rekryterar löpande och frågor om tjänsten besvaras av Niclas på: niclas.wallin@britt eller 021-10 66 75

Vi hoppas att vi ses, hälsningar Britt.